.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود ۹ هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی به مازندران
بیش از ۹ هزار تن کالای اساسی در یک هفته گذشته از بندر امام خمینی به استان وارد شد.

به گزارش شمال نیوز، عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بیش از ۹ هزار تن کالای اساسی از سوی ۴۶۲ دستگاه کامیون از بندر امام خمینی به استان وارد شد.

او از شرکت‌های حمل و نقل کالا و مالکان ناوگان حمل و نقل بار سراسر استان خواست برای انتقال کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی از مبداء بندر امام خمینی (ره) به مقصد مازندران سریع‌تر اقدام کنند.

نجفی با اشاره به وضعیت آماری بخش حمل و نقل کالای استان، گفت: حدود ۱۸هزار دستگاه انواع وسیله نقلیه سبک و سنگین، تعداد ۱۷۵۰۰ هزار نفر راننده حرفه‌ای با ۱۳۲شرکت و موسسه حمل و نقلی کار جابه جایی انواع کالا‌ها را از مبادی سراسر استان به مقاصد داخل و خارج از استان برعهده دارند و این تلاشگران همیشه در انتقال کالا‌های مورد نیاز مردم همت گمارده اند.

او افزود: تخلیه بنادر از کالا‌های دپو شده به ویژه کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی موردنیاز دامداران در حال حاضر ضروری بوده، بنابراین شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای استان موظفند با استفاده از تمام ظرفیت خود نسبت به اعزام کامیون‌های تحت پوشش به مقصد بندر امام (ره) اقدام کنند.

نجفی گفت: با توجه به جلسات متعددی که طی روز‌های اخیر با تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل کالای استان داشتیم، انتظار می‌رود روند جابه‌جایی و حمل کالا‌های اساسی مربوط به استان از پایانه بار بندر امام (ره) سرعت گیرد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.